Список

дітей зарахованих до 1 класу Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням економіки та права №2

на 2020-2021 н.р.

ПІП

Авдєєв

Алілуйко

Ананьєв

Асауленко

Ахмад

Баклан

Балачін

Барбарук

Барілов

Батенко

Бершацький

Богашов

Бричок

Блудов

Бублик

Бубнова

Бундановська

Бутова

Васюк

Вергелес

Виниченко

Воронов

Гавриленко

Головакіна

Голуб

Горбачова

Горобцов

Гороховець

Григор’єва

Грішкіна

Гульчак

Давиденко

Деменкова

Денисюк

Дергач І.

Дерев’янченко

Деркач В.

Дзядик

Діденко

Дідук

Дімченко

Добробабенко

Домашевський

Друппов

Дудник

Жернова В.

Жирнов Т.

Задерко

Замірайло

Заруба

Захарко

Золотарьова

Іващенко

Каліновський

Калітвянський

Карпова В.

Каспрова М.

Кірік

Кіщенко

Клименко

Кобзарьов

Ковальський

Ковальчук

Колеснікова

Коломієць

Колос

Кормильцева

Корнієнко В.

Корнієнко К.

Коробко В.

Коробко М.

Кравченко

Кульбаченко

Куцман

Кучерук

Лабунець

Ладовчин

Лебедок

Левченко

Лєвашова

Лідова

Луценко

Маєвський

Мазур О.

Мазур С.

Макаричева

Макієвська

Маковей

Маркіза

Маркова

Мартинюк

Масюкова

Матущак

Мащенко

Меженська

Мельник

Мигаль

Миронова

Михайленко

Мігель

Молодик

Мороз

Морозова

Назаренко

Нога

Овсянникова

Оладько

Олексієнко

Онищук

Осінська

Падусенко

Пандазі

Панченко

Пензій

Перевозник

Пескова

Печена

Плахтій

Погорілець

Подгоренко

Подолянчук

Поліщук

Полюхович

Пономаренко

Посесор

Притика

Репік

Рожманова

Руденко

Рудюк

Ружинська

Рябуха

Савченко

Сакалюк

Самсоненко

Свєтлічний

Сейдаметов

Семіонова

Сєрова

Силіванова

Сиротіна

Сідоренко

Сірий

Скакун

Слободянюк А.

Слободянюк П.

Сухомлин

Сушенко

Сьомаш

Тащі

Теленченко

Тищенко А.

Тищенко Є.

Тірон

Ткачук

Томас

Трохименко

Унковська

Урчик

Фатов

Федоренко

Федорчук

Фельфнер

Харчишин

Хіміч

Хмелевський

Хоменко

Цибалова

Чепіжак

Чернецький

Чікінеєв

Шабінська

Шаповал

Шарудило

Шевченко

Шеховцева

Шиян

Шостачук

Щербак

Ярохно

ОГОЛОШЕННЯ

Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням економіки та права №2

з 16 грудня 2019 року розпочинає прийом заяв на організацію занять для дітей з підготовки до школ за програмою «Інтелект України», а також дітей, що не відвідують дошкільні навчальні заклади.

Заяви приймаються з 13.00 до 16.00 години.

До заяви додаються документи:

1. Копія свідоцтва про народження дитини.

2. Копія документу, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з батьків на території обслуговування Ірпінської СЗОШ І-ІІІст.№2

Адміністрація

До уваги батьків майбутніх першокласників.

Інформація щодо наявності місць для майбутніх першокласників Ірпінської СЗОШ №2 з поглибленим вивченням економіки та права на 2019-2020 н.р.
Спроможність закладу освіти - 6 класів по 30 учнів - 180 місць
Кількість поданих заяв на 25.04.19 - 180 заяв
Кількість вільних місць на 25.04.19 - 0 місць

Нагадуємо, обов'язковою умовою зарахування є наявність довідки форми № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду».

Увага! Для усіх, хто відвідує навчально-розвивальні заняття з підготовки до школи за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".
Графік проведення занять:
27.04 - вихідний
04.05 - робочий
11.05 - вихідний
18.05 - робочий
25.05 - робочий.

Поради батькам майбутніх першокласників Ч.1

Коли потрібно починати готувати дитину до школи? Чи потрібно взагалі це робити?

Пам’ятайте, що все дошкільне життя дитини – це і є підготовка дитини до школи. Найважливіше – не впадайте у крайнощі: не перестарайтеся із заняттями, щоб не викликати у дитини відразу до навчання, але й не пускайте все на самоплив, надіючись, наприклад, лише на вихователя дитячого садка.
Важливо, щоб до школи у дитини був різноманітний досвід спілкування з незнайомими людьми – і дорослими, і дітьми. Давайте малюку можливість встановити нові контакти. Це може відбуватися у поліклініці, крамниці, на дитячому майданчику тощо.
Деякі діти розгублюються, не маючи навички «виживання у натовпі», тому мають проблеми під час перерви у школі. Для тренування час від часу беріть доньку чи сина на великі розважальні заходи, вокзал, базар, прокататися у громадському транспорті.
Навчіть дитину не розгублюватися, коли її критикують чи дражнять. Готуйте до того, що у школі вона може зіткнутися з негативними оцінками своєї роботи. Тому вдома доречно мати досвід і похвали і засудження. Головне, щоб малюк розумів, що критикуючи, ви оцінюєте не його особистість у цілому, а конкретний вчинок. Чудово, якщо у дитини сформована достатньо стійка позитивна самооцінка. Тоді на зауваження чи невисоку оцінку вчителя вона не образиться, а постарається щось змінити.

Важливо навчити дитину виражати свої потреби словами. Вдома часто рідні розуміють її з півслова або за виразом обличчя. Просіть малюка повідомляти про свої бажання словами, організуйте такі ситуації, коли йому потрібно попросити про допомогу когось незнайомого.
У школі дитина досить часто буде потрапляти у ситуації порівняння з однолітками, тому прослідкуйте як під час гри вона реагує на успіх інших та свої невдачі.
Намагайтесь, щоб майбутній першокласник привчався працювати самостійно, не потребував постійної уваги та заохочення з боку дорослих. Адже на уроці вчитель не зможе достатньо уваги приділити кожному учневі. Поступово переставайте хвалити дитину за окремий крок у роботі, а хваліть за готовий результат.
Учіть малюка спокійно сидіти і працювати протягом певного відрізку часу. Включайте у режим дня різноманітні заняття, чергуючи спокійну роботу із рухливими іграми. Це особливо важливо для непосидючої, збудженої дитини. Поступово вона звикне до того, що бігати і шуміти можна лише у певний час на перерві.

Особливо якщо дії малюка невдалі, обов’язково знайдіть щось таке, за що можна було б похвалити, наприклад, за цікавий спосіб вирішення, за почуття гумору, за сміливість чи винахідливість, за старанність чи акуратність тощо. Не забувайте говорити йому, що він розумний і здібний!
Велике значення для дитини має форма, в якій ви оцінюєте результати її діяльності. В основі будь-якої оцінки має бути загальне позитивне ставлення до дитини. Тому у всіх випадках першим і основним принципом оцінки повинна бути похвала. А як, у такому разі, вказувати дитині на допущені нею помилки? Бажано, щоб загальна думка висловлювання з оцінкою була приблизно така: «Ти діяв дуже добре, але поки що тобі не все вдалося зробити правильно. Та наступного разу ти зможеш виконати завдання ще краще, ніж тепер.» Після цього важливо вказати дитині, як саме можна ліквідувати помилки.
5-річна дитина ще не в змозі відокремити оцінку виконання нею якогось завдання від оцінки себе в цілому. Тому, слова «Ти зробив це погано» вони сприймають як «Ти поганий» і розуміє їх як вияв негативного ставлення збоку дорослих.
Детально проаналізуйте разом з малюком усі його помилки. Намагайтеся, щоб правильно відповідь дитина знаходила, хоч і з вашою допомогою, але самостійно. Не поспішайте підказувати хід розв’язку завдання. Спершу перевірте, чи малюк зрозумів, що від нього вимагається. Потім запропонуйте виконати завдання ще раз. Правильну відповідь повідомляйте лише тоді, коли усі інші можливості уже вичерпані.
#НУШ #ВчителіВажливі #Школа2Ірпінь
Викорастані матеріали: http://school90.edu.kh.ua/…/batjkam_majbutnih_pershoklasni…/

Поради батькам майбутніх першокласників Ч. 2

Як допомогти дитині з перших днів у школі почуватись комфортно?

З перших днів першокласник буде почувати себе впевнено, якщо привити йому елементарні навички роботи на уроці: навчити правильно тримати олівець і ручку; орієнтуватися на сторінках книги і зошита; уважно слухати інструктаж та виконувати його тощо. Попрацюйте над формуванням у дитини просторових уявлень.
Якомога більше розмовляйте з дитиною. Спонукайте її до запитань, стимулюйте допитливість і цікавість. Відповіді на запитання намагайтеся знайти разом: «А як ти думаєш?», «Давай поміркуємо, чому так сталося». Пояснюйте всі незрозумілі слова, звертайтеся у присутності дитини до словника.
Систематично проводьте з малюком різні словесні ігри: «Назви, що це?», «Опиши предмет (розмір, форма, колір, матеріал, дотикові відчуття, призначення)», «Порівняй (наприклад: лимон і апельсин, цукор і сіль тощо)», «Хто більше знає слів (назв квітів, іграшок, дерев тощо)», «Впізнай предмет за описом».
Гра «Тема» допоможе поповнити словниковий запас, навчить швидко думати, утримувати у пам’яті задану тему. Запропонуйте гравцям вибрати певну тему, наприклад «Школа» чи «Ліс». Після цього кожен з учасників повинен називати слова, що мають відношення до даної теми. Так до теми «Школа» можуть відноситися слова «ручка», «лінійка», «портфель», «зошит», «учитель» тощо. У темі «Ліс» можна назвати слова «дерева», «білка», «гриби», «вовк», «сова» тощо. Виграє той, хто останнім назве слово або хто більше назве слів, що відносяться до заданої теми.

Учіть дитину фантазувати, придумувати історії. Не забувайте доречно вжити прислів’я, приказку, загадати загадку, запропонувати дитині скласти свою загадку. Вчіть з нею нескладні вірші, пісні, скоромовки, потішки, чистомовки.
Зверніть увагу, чи всі звуки дитина вимовляє правильно. Допомогу дітям із серйозними вадами мовлення надають спеціалісти-логопеди. Недоліки звуковимови бажано виправити до початку навчання у школі.
Важливо підготувати руку дитини до письма. Для цього потрібно забезпечити розвиток кисті руки і дрібних м’язів пальців, окоміру (вміння визначати центр, середину, підпорядковувати рухи зору, контролю свідомості), плавності, точності і ритму рухів; уміння діяти за зразком, проводити безвідривні рухи олівцем на папері протягом 0,5 – 1 хвилини. Корисними вправами є малювання, зафарбовування, креслення геометричних фігур різної конфігурації та їх заштриховування, конструювання, ліплення, викладання мозаїки, робота з пазлами, аплікація, вишивання тощо.

Слід пам’ятати про те, що при вступі у загальноосвітню школу дитина не зобов’язана уміти читати і писати. Але новий важливий період свого життя краще починати з відчуття «Я можу зробити це», ніж «Я не вмію нічого, що вміють інші діти».

#НУШ #ВчителіВажливі #Школа2Ірпінь
Викорастані матеріали: http://school90.edu.kh.ua/

/batjkam_majbutnih_pershoklasni…/

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi