ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».

Тобто це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребаминавчаютьсяв загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.

Але питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні.

Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya

http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/

http://inkluzyia.blogspot.com/p/blog-page_85.html

Сторінка Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради у ФБ :

https://www.facebook.com/groups/1544739658896546/

Інклюзивне навчання.
У Ірпінській СЗОШ № 2 створено 5 інклюзивних класів, у яких навчаються 6 дітей з особливими освітніми потребами, працюють 5 асистентів вчителя. Згідно законодавству, за рахунок коштів державної субвенції, спрямованої на підтримку осіб з ООП, протягом 2018 року були закуплені: обладнання, засоби корекції психофізичного розвитку, а також дидактичні матеріали для ефективного проведення корекційно-розвиткових занять.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi